مدیریت امور مالی
مدیریت امورمالی
کلیه امور مالی دانشگاه از جمله خدمات حسابداری، امور دریافتها، پرداختهای مربوط به حقوق کارکنان و اساتید، حقالتدریس و حقالتحقیق، انجام خریدهای تنخواهی و متمرکز در مدیریت مالی انجام میشود.
شرح وظایف :
- انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات
- دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه
- تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
- رسیدگی به اسناد و سیستمهای حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
- همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه
- نظارت بر نگهداری و تنظیم اسناد مالی
- نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
- اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آییننامههای اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
- تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی و ارائه گزارشهای لازم به مراجع ذیربط
- تنظیم برنامه کار واحدهای تابعه و کنترل و نظارت کار آنها
- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق