کارگزینی

اداره کارگزینی رفاه و خدمات بازنشستگی

انجام کلیه امور اداری و استخدامی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و ارائه بخشی از خدمات رفاهی به آنان در طول دوران خدمت بر عهده این مدیریت است. از آنجا که در مدیریت نوین، منابع انسانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، فعالیتهای  این حوزه می‌تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و انگیزه کارکنان داشته باشد.

 

شرح وظایف :

  1. انجام کلیه مراحل استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی از قبیل اخذ مجوز استخدام تشکیل پرونده، مکاتبات اداری داخلی و خارج سازمان، صدور و تکمیل مجوزهای قانونی و تنظیم فرم‌ های مربوط تا حصول نتیجه نهایی با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه
  2. تهیه و تنظیم و صدور احکام کارگزینی از جمله انتصاب، افزایش حقوق، ارتقای طبقه و رتبه، تبدیل وضعیت استخدامی، ترفیع، ماموریت، فرصت مطالعاتی، انتقال دائم، مرخصی بدون حقوق، برقراری حق مدیریت،حق اولاد و عائله ‌مندی
  3. انجام کلیه عملیات حضور و غیاب، اضافه‌کاری، مرخصی، ماموریت اداری
  4. انجام امور مربوط به بیمه درمان کارکنان از قبیل بیمه تکمیل درمان عمر و حوادث
  5. نگهداری و طبقه ‌بندی و به نظم در آوردن پرونده‌ ها و زونکن‌ ها و اسناد مکاتبات کارگزینی
  6. صدور معرفی ‌نامه به متقاضیان استفاده از مهمان‌ سراهای دانشگاه‌ های وابسته به وزارت علوم
  7. صدور معرفی‌ نامه به متقاضیان جهت اخذ وام بانکی براساس دستورالعمل ‌ها و ضوابط مربوطه
  8. ارائه برخی خدمات رفاهی به کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران از قبیل امور مربوط به تسهیلات بانکی، خدمات بیمه‌ای
  9. انجام امور بازنشستگی اعضای هیأت علمی و کارکنان غیر هیأت علمی در موعد مقرر